اتوماسیون نشریات برای کارشناسان IT

توسط حسام اصفهانی

اتوماسیون نشریات جار

موقعیت شغلی مدیر IT از جمله مهم‌ترین و کاربردی‌ترین شغل‌های سازمانی در دنیای امروز است. مدیران فناوری اطلاعات در سازمان‌ها به صورت مستقیم یا غیرمستقیم می‌توانند در شکل‌گیری، تحقق اهداف و تصمیمات استراتژیک سازمان‌ها نقش ایفا کنند.

از جمله وظایف یک مدیر فناوری اطلاعات تیزهوشی و استفاده به موقع از اتوماسیون‌های برتر و مطابق با  بودجه سازمان همراه با پشتیبانی همه جانبه است.

اغلب افراد در سازمان‌ها روز کاری خود را با بررسی مهم‌ترین عناوین خبری روزنامه‌ها آغاز می‌کنند اما در عین حال این افراد پرمشغله هستند و زمان کافی برای تامین همه‌ی روزنامه‌های منتشر شده را ندارند. یک مدیر IT برای موقعیت‌های مشکل‌زا در سازمان خود همیشه راه حل بهینه دارد.

اتوماسیون سازمانی نشریات؛

راه حل مطالعه و آرشیو نشریات بدون نیاز به کاغذ و اینترنت است

امروزه بسیاری از روزنامه‌ها علاوه ‌بر نشریه‌ی چاپی، نشریه الکترونیکی خود را نیز از طریق مرجع‌های قابل اعتماد در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. خواندن روزنامه در دنیای دیجیتالی پیش از هر چیز می‌تواند برای شما زمان بیافریند!

سامانه اتوماسیون نشریات به مدیران فن‌آوری اطلاعات سازمان‌های بزرگ و کارشناسان IT کمک می‌کند تا بتوانند در بستری جدید و پیشرفته به توزیع اقتصادی نشریات و همچنین مسئولیت اجتماعی سازمان در جلوگیری از قطع درختان یاری رساند.

 حال اتوماسیون چگونه کار می‌کند؟

با این سامانه، هر روز صبح نشریات درخواستی به صورت خودکار در سرور داخلی سازمان شما قرار می‌گیرد تا مخاطبان درون سازمانی در یک سرویس کارآمد و بدون نیاز به اینترنت یا هزینه های تامین و نگهداری کاغذ؛ نشریات را مطالعه کنند.

اگر شما نیز مانند هر مدیر فن‌آوری به امنیت سیستم‌ها می‌اندیشید باید بدانید که اتوماسیون نشریات با API  کار می‌کند تا خاطر شما را از بابت امنیت این سیستم و حرفه‌ای بودن آن آسوده کند.

اتوماسیون نشریات جار

برای دریافت API و راه‌اندازی اتوماسیون نشریات از اینجا مشخصات خود را وارد کنید.