افزایش تعداد کاربران ماندگار در سایت با ویجت جار

توسط حسام اصفهانی

 

بالا بردن میزان ماندگاری در سایت یکی از دغدغه‌های کسب و کارهای آنلاین است. این افزایش ماندگاری به اندازه بسیار زیادی به عوامل متفاوتی مانند جذابیت محتوا، زیبایی بصری و… وابسته است. ما در جار با توجه به این دغدغه و به منظور همراهی با شما یک ویجت پرکاربرد و کارآمد به سایت شما اضافه می‌کنیم.

ویجت جار به شما کمک می‌کند تا هر روز در وب‌سایت یا وبلاگ خود، نشریات مختلف را به نمایش درآورید. این ویجت به صورت یک ابزار کارآمد در بالای سایت شما قرار می‌گیرد و به شما امکان منحصر به فردی را ارائه می‌کند.

استفاده از این ویجت به این دلایل به شما پیشنهاد می‌شود:

  • صفحه اول نشریات و محبوب‌ترین روزنامه‌ها را در وب‌سایت شما برای مخاطبانتان به نمایش می‌گذارد.
  • بیش از ۴۰۰ عنوان نشریه را می‌توانید در این ویجت ببینید.
  • امکان سفارشی‌سازی در نمایش، انتخاب سایز، رنگ و… را برای شما فراهم آورده و می‌تواند کاملا با شکل وب‌سایت و سلیقه شما هماهنگی داشته باشد.
  • با بالا بردن Time on site به بهبود رتبه شما کمک می‌کند.
  • محتوایی فراتر از آنچه شما برای آن وقت صرف کرده‌اید را در اختیار مخاطبانتان قرار می‌دهد و همین موضوع، عاملی برای ایجاد یک تجربه کاربری موفق است.
  • قابلیت اجرا در سایت‌های واکنش‌گرا، وردپرس و بلاگفا را بدون پرداخت هزینه دارد و با کمک این ویژگی می‌توانید برتری را نسبت به سایت‌های رقیب خود تجربه کنید.

شما می‌توانید به راحتی جای‌گذاری یک کد در وبلاگ یا وب‌سایت، ویجت جار را مطابق با سایت خود بسازید، روزنامه‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید و آن را برای بازدیدکنندگان در وب‌سایت به نمایش بگذارید؛ این تفاوت برگ برنده شما است.

 با مطالعه راهنمای ساخت و مدیریت ویجت با مراحل و چگونگی ساخت ویجت جار آشنا شوید.