جار، همسفر بهار

توسط حسام اصفهانی

971226_tree_weblog_end

دوستان عزیز
نوروز امسال «جار» در سیروسفر و گشت‌وگذار عید همسفر شما است تا هر کجا که دل‌تان برای مطالعه تنگ شد با گوشی یا تبلت خود بتوانید مجله محبوب‌تان را بخوانید و لذت ببرید!
چرا که ما در «جار» فکر می‌‌کنیم تعطیلات عید، فرصت خوبی برای مطالعه مجلاتی است که احتمالا تا به حال مطالعه دیجیتال آن‌ها را تجربه نکرده‌اید.
شما می‌توانید با دانلود اپ جار، مجلات معتبر و باکیفیت را در تعطیلات نوروز دریافت کرده، بخوانید و لذت ببرید!

پیشنهادات خواندنی ما برای شروع یک تجربه هیجان‌انگیز:

همشهری داستان
«همشهری داستان» ماهنامه‌ای در حوزه ادبیات داستانی از گروه مجلات همشهری است. اگر به ادبیات داستانی و خواندن داستان‌های کوتاه علاقه‌‌مند هستید، می‌توانید مجموعه‌ داستان‌های نویسندگان سرشناس ایرانی، ترجمه آثار نویسندگان جهان، آثار نویسندگان جوان با استعداد را در مجله «همشهری داستان» بخوانید و لذت ببرید!

موفقیت
دو هفته‌نامه «موفقیت» پرتیراژترین نشریه کشور در زمینه موفقیت است. انگیزه‌بخشی و افزایش روحیه نشاط و شادابی و امید جامعه از چشم‌اندازهای این مجله است.
اگر به مباحث روانشناسی، سبک زندگی، کسب‌وکار موفق و موارد مرتبط با روانشناسی مثبت‌نگر علاقه‌مند هستید، می‌توانید مجله «موفقیت» را مطالعه کنید و تغییر را از نوروز 98 آغاز کنید!

دانشمند
دو هفته‌نامه «دانشمند» قدیمی‌ترین مجله علمی به زبان فارسی است. هدف اصلی این مجله انتشار دانستنی‌های مفید در زمینه‌های گوناگون علمی است که آن‌ها را در قالب خبر، گزارش، گفت‌و‌گو، مقاله و … ارائه می‌کند.
اگر به مباحث علمی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید این مطالب را در یک مجله به‌طور جامع مطالعه کنید، مجله «دانمشند» را از دست ندهید!

بازی‌نما
ماهنامه اطلاع‌رسانی و خبری «بازی‌نما» به‌عنوان رسانه تخصصی بازی و سرگرمی فعالیت می‌کند.
تولید محتوا، نقد و کارشناسی بازی‌های ویدیویی، اخبار بازی های Mobile، pc، XboxOne، PlayStation 4، مصاحبه ها و … بخش های اصلی مجله بازی نما را تشکیل می دهند.
اگر جزو گروهی هستید که بازی‌های ویدیویی، علاقه‌مندی و سرگرمی جدانشدنی شما است، خواندن مجله «بازی‌نما» را به شما توصیه‌ می‌کنیم تا از تازه‌های این دنیای هیجان‌انگیز باخبر باشید!

کمپین عیدانه «جار، همسفر بهار» تا پایان تعطیلات سال نو همراه شما است.
با دانلود اپ جار فرصت مطالعه لذت‌بخش مجلات را از دست ندهید!
برای آگاهی بیشتر از کمپین «جار، همسفر بهار» ما را در اینستاگرام و توییتر دنبال کنید.

بهارتان جاری و خوش!