در کنار هم با ترویج “نشر دیجیتال” درختان را حمایت کنیم

توسط جار

951215 - Roz-e-Derakhtkari-blog

روز درخت کاری با هدف یاد آوری و تجدید پیوند بین طبیعت و انسان و تشویق به حفظ و نگهداری و ارتقای جنگل‌ها نامگذاری شده است.
هر یک از ما می‌توانیم با برداشتن گامی هر چند کوچک به کمک طبیعت بشتابیم.
در دنیای امروز که فضای مجازی روز به روز گسترده‌تر می‌شود، می‌توانیم با تولید محتوای آنلاین و انتشار دیجیتال نشریه‌ها، مانع قطع درختان شویم!

 چند مورد از مزایای استفاده از نشریه‌های دیجیتال را برای شما می‌شماریم:

1- هیچ درختی برای تهیه‌ی کاغذ این نشریات قطع نمی‌شود و به این ترتیب شما با استفاده از این نشریه‌ها از قطع درختان نیز جلوگیری می‌کنید.
2- به جای ورق زدن پی در پی می‌توانید به راحتی در آن‌ها جست و جو کنید.
3- از آنجاییکه این نشریات به طور مستقیم از فضای مجازی تهیه می‌شوند نیازی به هزینه‌های پست و استفاده از پاکت نامه ندارید.
4- این نشریات به سرعت در اختیار مخاطب قرار می‌گیرند، شما می‌توانید بدون ترک کردن صندلی خود، به آسانی و در عرض یک دقیقه آنها را دانلود کرده و شروع به خواندن کنید.
5- نشریه‌های دیجیتال فضای کمتری اشغال می‌کنند، شما به کتابخانه و قفسه‌ برای آنها احتیاج ندارید، بلکه می‌توانید صدها و هزاران فایل را در کامپیوتر، تبلت یا موبایل خود ذخیره کنید و همیشه به آنها دسترسی داشته باشید.
6- شما می‌توانید نشریات دیجیتال خود را به راحتی در سی‌دی یا فلش با خود حمل کنید بدون اینکه نگران وزن آنها باشید!
7- نگهداری این نشریات و حمل آنها از جایی به جای دیگر، نسبت به نشریات چاپی، از امنیت بیشتری برخوردار است و همچنین نسبت به کتاب‌ها و روزنامه‌ها عمر بیشتری دارند.
8- نشریه‌های دیجیتال به راحتی از فضای مجازی دانلود می‌شوند، پس فرقی نمی‌کند شما در شهری مدرن زندگی کنید یا در شهری کوچک و یا در جزیره‌ای دور افتاده! همه می‌توانند با سرعتی یکسان به این نشریات دسترسی داشته باشند.

پس بیایید تا در کنار هم با ترویج “نشر دیجیتال” درختان را حمایت کنیم و آینده ای سبز را برای آیندگان خود به ارث بگذاریم.