جاری باشید

دسته بندی: خبر

روزنامه «پیروزی» صفحه یک برتر بهمن ماه 97 شد!

همراهان عزیز جار ازاستقبال و لطف شما سپاسگزاریم. با حمایت شما «صفحه یک برتر» بهمن ماه 97 انتخاب شد. طبق این نظرسنجی و براساس آرای شما در اینستاگرام و توئیتر، روزنامه «پیروزی» با کسب بیش از 50% آراء به‌ عنوان «صفحه یک برتر» بهمن ماه انتخاب شد.  

روزنامه «پیروزی» صفحه یک برتر دی ماه 97 شد!

همراهان عزیز جار ازاستقبال و لطف شما سپاسگزاریم. با حمایت شما «صفحه یک برتر» دی ماه 97 انتخاب شد. طبق این نظرسنجی و براساس آرای شما در اینستاگرام و توئیتر، روزنامه «پیروزی» با کسب بیش از 50% آراء به‌ عنوان «صفحه یک برتر» دی ماه انتخاب شد.  

روزنامه «پیروزی» صفحه یک برتر آذر ماه ۹۷ شد!

همراهان عزیز جار ازاستقبال و لطف شما سپاسگزاریم. با حمایت شما «صفحه یک برتر» آذر ماه ۹۷ انتخاب شد. طبق این نظرسنجی و براساس آرای شما در اینستاگرام و توئیتر، روزنامه «پیروزی» با کسب 62% آراء به‌ عنوان «صفحه یک برتر» آذر ماه انتخاب شد.

روزنامه «جمله» صفحه یک برتر آبان ماه ۹۷ شد!

همراهان عزیز جار ازاستقبال و لطف شما سپاسگزاریم. با حمایت شما «صفحه یک برتر» آبان ماه ۹۷ انتخاب شد. طبق این نظرسنجی و براساس آرای شما در اینستاگرام و توئیتر، روزنامه «جمله» با کسب 73% آراء به‌ عنوان «صفحه یک برتر» آبان ماه انتخاب شد.

روزنامه «جمله» صفحه یک برتر مهر ماه ۹۷ شد!

همراهان عزیز جار ازاستقبال و لطف شما سپاسگزاریم. با حمایت شما «صفحه یک برتر» مهر ماه ۹۷ انتخاب شد. طبق این نظرسنجی و براساس آرای شما در اینستاگرام و توئیتر، روزنامه «جمله» با کسب بیش از 94% آراء به‌ عنوان «صفحه یک برتر» مهر ماه انتخاب شد.

روزنامه «هنرمند» صفحه یک برتر شهریور ماه ۹۷ شد!

همراهان عزیز جار ازاستقبال و لطف شما سپاسگزاریم. با حمایت شما «صفحه یک برتر» شهریور ماه ۹۷ انتخاب شد. طبق این نظرسنجی و براساس آرای شما در اینستاگرام و توئیتر، روزنامه «هنرمند» با کسب بیش از 70% آراء به‌ عنوان «صفحه یک برتر» شهریور ماه انتخاب شد.

روزنامه «اعتماد» صفحه یک برتر مرداد ماه ۹۷ شد!

همراهان عزیز جار ازاستقبال و لطف شما سپاسگزاریم. با حمایت شما «صفحه یک برتر» مرداد ماه ۹۷ انتخاب شد. طبق این نظرسنجی و براساس آرای شما در اینستاگرام و توئیتر، روزنامه «اعتماد» با کسب بیشترین آراء به‌ عنوان «صفحه یک برتر» مرداد ماه انتخاب شد.

روزنامه «هنرمند» صفحه یک برتر تیر ماه ۹۷ شد!

همراهان عزیز جار ازاستقبال و لطف شما سپاسگزاریم. با حمایت شما «صفحه یک برتر» تیر ماه ۹۷ انتخاب شد. طبق این نظرسنجی و براساس آرای شما در اینستاگرام و توئیتر، روزنامه «هنرمند» با کسب بیش از 69% آراء به‌ عنوان «صفحه یک برتر» تیر ماه انتخاب شد.  

حضور جار در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها

همراهان همیشگی جار، در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها میزبان حضور گرم شما هستیم. مکان: مصلی بزرگ تهران زمان: 16 الی 22 آبان ماه غرفه 337

مطبوعات را رایگان در سایت خود جاری کنید

با ویجت جار نشریات روز را مطابق با نیازتان در وب سایت یا وبلاگ خود به نمایش درآورید. این ویجت طوری طراحی شده که با امکان تنظیم ویژگی‌های آن، بتوانید نشریات مورد نظر را در شکل و شمایلی که با اجزای سایت یا وبلاگ هماهنگی داشته باشد، برای مخاطبان به نمایش بگذارید. ویجت جار کاملا […]